وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نصرالله جهانگرد را به سمت مجری شبکه ملی اطلاعات منصوب کرد و در حکمی خواستار تشکیل کارگروهی جدید برای تحقق اهداف این پروزه شد.

 با صدور حکمی از سوی محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نصرالله جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران مجری شبکه‎ ملی اطلاعات شد؛ تا با تشکیل کارگروهی جدید اهداف شبکه ملی اطلاعات محقق شود.

در بخشی از متن حکم محمود واعظی خطاب به نصرالله جهانگرد آمده است:

"به منظور تسریع در اجرای بند الف ماده 46 قانون برنامه پنجم توسعه کشور به موجب این حکم کارگروه اجرای طرح شبکه ملی اطلاعات مرکب از جنابعالی به عنوان رئیس و مجری، معاون برنامه‎ریزی و نظارت راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان اعضای این کمیته برای همکاری و همراهی کامل با جنابعالی تشکیل می‎شود.

انتظار دارد با بهره‎گیری از کلیه ظرفیت‎های موجود در سازمان‎ها ، شرکت‎های وابسته، بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و با هماهنگی با سایر دستگاه‎های ذیربط نسبت به فراهم نمودن امکان دسترسی پرسرعت برای کلیه دستگاه‎های اجرایی، کسب و کارها و 60 درصد خانوارها به شبکه ملی اطلاعات و همچنین سایر احکام برنامه مبنی بر توسعه ارائه خدمات با استفاده از این شبکه و با رعایت قوانین و مقررات و صرفه و صلاح دولت اقدام نمایید".

خروجی سایت