روزنامه قانون گفت و گویی با سردار محمد علي آسودي، معاون فرهنگي نماينده ولي فقيه در سپاه انجام داده و  در بخشی از این گفت و گو نظر وی را درباره فعالیت در فیس‌بوک جویا شده است که می‌خوانید:

سردار شما در صحبت‌هایتان از تبلیغات در زمان جنگ صحبت کردید. در آن زمان با پارچه یا دست نوشته‌ای تبلیغاتی را علیه دشمن انجام می‌دادیم ولی در حال حاضر با وجود رسانه‌ها و به ویژه شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک فکر نمی‌کنید حضور سپاه در این فضا به جنگ نرم بر ضد دشمن بیشتر کمک می‌کند؟

سپاه در عرصه مجازی فعالیت زیادی دارد ولي حضور درعرصه‌ای مانند فيس بوك براي ما معذوريت دارد. چرا که ما به عنوان یک مجموعه نظامی‌محدودیت‌هایی داریم که شاید فردی که در دولت کار می‌کند اینگونه مسائل را نداشته باشد. بنابراین سپاه نمی‌تواند بدون در نظر گرفتن مسائل امنیتی و حفاظتی پا به هر عرصه‌ای بگذارد.

به نظر شما بازتابی که شبکه‌هایی مثل فیس بوک دارد با یک سایت داخلی برابر است؟

ببینید راه اندازی این شبکه‌ها با یک سری اهداف است و ما از نظر حفاظتی نمی‌توانیم داخل شویم.

  شما برای پر کردن فضای و گسستی که میان سپاه و جوانان امروزی ایجاد شده است چه اقداماتی داشته‌اید؟

البته من به‌این گسل اعتقادي ندارم و با افتخار می‌گویم جوانان این روز‌ها ازجوانان دوران دفاع مقدس بهتر هستند. زيرا در آن زمان این همه حملات رسانه‌ای نداشته‌ایم و با این همه مشکلاتی که وجود دارد، در زمانی که انقلاب و نظام به آن‌ها نیازدارند با جان و دل وارد عرصه می‌شوند.

خروجی سایت