Tiwall یک شبکه اجتماعی برای علاقه‌مندان به موضوعات فرهنگی و هنری است.
در تیوال www.tiwall.com  همه اخبار و رویدادهای مرتبط با موضوعات تئاتر، سینما، موسیقی، شعر و ادبیات، عکاسی، هنرهای تجسمی و… را می‌توانید دنبال کنید.
براساس آنچه گردانندگان این شبکه اجتماعی باور دارند  تفاوت اصلی تیوال با دیگر شبکه‌های اجتماعی، عمومی و آشکار بودن آن است. این یعنی کاربران در تیوال بنا به رویه معمول این‌گونه سیستم‌ها، با زندگی شخصی و افراد نزدیک خود سر و کار ندارند و هیچ شبکه پنهان از دید عموم شکل نمی‌گیرد. بلکه اینجا معیار، زمینه علاقه‌مندی مشترک و مشخص است و افراد گوناگون در محور چنین زمینه‌هایی ارتباط پیدا می‌کنند. برای نمونه یکی از زمینه‌های بنیادی تیوال، سینما است. کاربران علاقه مند  به سینما وارد این زمینه شده و با هم محتوای این بخش را می‌سازند و به گفت‌وگو می‌پردازند. محتوایی همچون اخبار و رویدادهای این زمینه، دیدگاه‌ها، نقد و بررسی آثار، طرح پرسش‌ و پاسخ، نظر سنجی از دیگر کاربران و... از دیگر بخش‌های این مجموعه است. 
 در صفحه نخست این سایت شما با بخش‌های مختلفی از جمله تئاتر، سینما، موسیقی، شعر و ادبیات، عکاسی، هنرهای تجسمی، گردشگری، فناوری و... تقسیم شده است. با انتخاب هر یک از این بخش‌ها می‌توانید به اخبار روز این حوزه ها دسترسی داشته باشید مثلا اینکه چه کنسرتی قرار است برگزار شود، چه فیلمی به نمایش در خواهد آمد یا چه نمایشگاهی برای علاقه‌مندان حوزه عکاسی یا هنرهای تجسمی برپا خواهد بود.

خروجی سایت