Angela Ahrendtsمدیر عامل سابق شرکت  Burberry، از بهار سال 2014 به عنوان مدیر اجرایی بخش فروش محصولات اپل دراین شرکت مشغول به کارخواهد شد. سمتی که Ahrendts آن را از آن خود کرده مدت ها بود که در لیست مدیران اجرایی شرکت خالی مانده بود، به همین دلیل هیچ یک از مدیران فعلی  اپل به خاطر این استخدام را ترک نمی کنند. 

Ahrendts  در مصاحبه با روزنامه ایی که خبر استخدام وی را منتشر کرد عنوان کرده است که از پیوستن به شرکت اپل بسیار خوشحال است و همچنین همیشه آماده همکاری با تمام تیم های حرفه ای سراسر دنیا برای جذب حداکثرتعداد مشتری خواهد بود.

Ahrendts  سابقه طولانی مدیریت در صنعت مد دارد. وی سال 1989 در سن 29 سالگی به عنوان رئیس شرکت Donna Karan Intternational انتخاب شد و تا اواسط دهه 90 در همان شرکت ماند. در سال 1998 به تیم مدیریت ارشد شرکت Liz Claiborne پیوست و در سال 2006 به عنوان مدیرعامل Burberry  مشغول به کار شد. در دورانی که کارخانه این برند معروف رو به ورشکستگی می رفت، مدیریت موفقیت آمیز Ahrendts در خانه مد لندن، Burberry را نجات داد.

شرکت اپل در ماه جولای Paul Deneve ، مدیرعامل و رئیس سابق Yves-Saint را به عنوان رئیس پروژه های مخصوص انتخاب کرد و به دنبال آن Enrique Atienza را به عنوان نائب رئیس برگزید اما صندلی مخصوص مدیریت فروش جهانی همچنان خالی مانده بود.

Tim Cook مدیر عامل اپل از پیوستن خانم Ahrentds به تیم حرفه ای اپل ابراز شادمانی کرد و طی خبر اعلام استخدام وی گفت: 

Ahrentds  ارزش های شرکت اپل را می شناسد و میداند که برای ما رضایت مشتری و نوآوری در اولویت است. وی همچنین قابلیت های خود را در کارنامه مدیریت درخشان خود به خوبی نشان داده است."

خروجی سایت