Padphone Infinity در واقع یک موبایل و یک تبلت با هم است به این معنی ساده که اگر کسی همزمان به دنبال یک موبایل هوشمند و تبلت می‌گردد، این محصول قطعا یکی از گزینه‌های روی میز است. 
قابلیت مهم این محصول این است که یک موبایل با تمامی مشخصات آن در داخل شکاف پشت تبلت قرار می‌گیرد و آن را به یک دستگاه تبلت تبدیل می‌کند. طبیعتا با بیرون آوردن موبایل از این شکاف تبلت غیر قابل استفاده می‌شود. در واقع تبلت در این دستگاه شبیه مانیتوری عمل می‌کند که وابسته به هسته‌ی اصلی یعنی موبایل است. 
موبایل در این دستگاه یک گوشی ۵ اینچی فول اچ دی و یک تبلت ۱۰ اینچی است.
این دستگاه به یک پردازنده چهارهسته‌ای فوق‌العاده قدرتمند از نوع Qualcomm Snapdragon 600 با 1.7 گیگاهرتز سرعت پردازش ، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ، یک شکاف میکرو SD است.
 
نیازی به سینک نیست
در واقع با Padphone Infinity  هیچ نیازی به سینک میان دو دستگاه نیست. هم گوشی و  هم تبلت در این دستگاه یک منبع تغذیه دارند بنابراین اگر شما مثلا در حال صحبت کردن با تلفن صحبت کردن یا دیدن یک صفحه وب یا دیدن فیلمی با تبلت باشید می‌توانید به راحتی با جداکردن گوشی از پشت تبلت ادامه صحبت تلفن یا دیدن صفحه وب یا فیلم را از طریق گوشی انجام دهید. آنچه ما در آی تی ایران در تست چنین عملکردی به آن رسیدیم این است که ایسوس در قراردادن این عملکرد و سرعت پاسخ‌دهی به شیفت کردن بین دو دستگاه توجه زیادی کرده است. 
در Padphone Infinity شما به راحتی با جداکردن گوشی از تبلت یا بالعکس می‌توانید فعالیت‌هایی قبلی را در شکل جدید ادامه دهید
 
سرعت عمل 
با بهره گرفتن از یک پردازنده چهارهسته‌ای اسنپ دراگون ۸۰۰ با ۲ گیگابایت RAM این دستگاه یکی از سریع‌ترین دستگاه‌های موجود ( اعم از تبلت یا موبایل ) در جهان است. بازکردن برنامه‌ها، ورق زدن صفحات و پردازش‌های سنگین دیگر به راحتی صورت می‌گیرد و ما می‌توانیم تایید کنیم این دستگاه یکی از سریع‌ترین دستگاه‌هایی بود که مورد تست قرار داده‌ایم. 
 
عمر باتری 
گوشی این دستگاه از یک باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپری از نوع Li-Polymer  و تبلت آن از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری Li-Polymer بهره می‌گیرد که مجموع آنها روی هم قدرت فوق‌العاده‌ای را در باتری در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بنابرآنچه ایسوس اعلام کرده این دستگاه تا ۱۹ ساعت Talk Time یا زمان صحبت به کاربر می‌دهد و اگر گوشی در داخل جایگاه خود قرار داشته باشد عمر باتری آن دوبرابر می شود و به ۴۰ ساعت می‌رسد. در واقع تبلت که همان جایگاه (STATION) این دستگاه هم هست دارای باتری است که میزان مصرف باتری را فوق‌العاده کم می‌کند.
دوربین ۱۳ مگاپیکسلی 
این دستگاه به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است که دیافراگم آن تا F2.0 باز می‌شود .نکته جالبی که در مورد این دوربین وجود دارد این است که وقتی آن را در داخل جایگاه ( تبلت ) قرار می‌دهید هم می‌توانید عکاسی کنید چون موبایل به گونه‌ای داخل این جایگاه قرار می‌گیرد که دوربین کاملا رو به بیرون است. به این ترتیب صفحه نمایش بزرگ به نوعی به کمک اپلکیشین دوربین می‌آید. صفحه نمایش ۱۰۸۰P و فول اچ دی و همچنین امکان تصویربرداری ۳۰ فریم بر ثانیه واقعا تصاویر را به خوبی به نمایش می‌گذارد. اما مهمتر از آن سرعت عکسبرداری و تصویربرداری با این دستگاه است. به لطف پردازنده فوق‌العاده سرعت عکاسی با رزولوشن ۱۳ مگاپیسکل به سادگی میسر شده است . دوربین جلویی این دستگاه نیز یک دوربین ۲ مگاپیکسلی است که دیافراگم آن نیز تا 2.0 باز می‌شود.
این دستگاه یک دوربین سومی هم دارد! وقتی گوشی داخل تبلت قرار می‌گیرد عملا دوربین جلویی آن غیر قابل دسترس می‌شود لذا ایسوس یک دوربین یک مگاپیکسلی هم در جلوی تبلت آن قرار داده است. 
ویدیو 
این دستگاه قادر به پخش انواع فرمت‌های ویدیویی مانند MPEG4  تا ۱۰۸۰ ، H.264 ، H.264 @HD 1080p  است . همچنین این دستگاه می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت ۳۰ فریم در ثانیه را با فرمت MPEG4  ۱۰۸۰ و یا ۷۲۰P تا 60 فریم در ثانیه تصویربرداری کند. 

خروجی سایت