محصول جدید اپل که قرار است در ماه آینده میلادی وارد بازار شود بیشترین شایعات را به خود اختصاص داده است. این شایعات حالا از حد رندر تصاویر گذشته است. حالا دیگر خود گوشی هم کاملا لو رفته است و فیلم و عکس‌های متفاوتی را می‌توانید از آن ببینید. اما این‌بار یک ویدئو با کیفیت بالا جزئیات پرچمدار جدید اپل را نشان می‌دهد و پروتوتایپ یا نمونه اولیه ساخته شده از این گوشی را دقیق بررسی می‌کند.

این گوشی تفاوت‌های زیادی با مدل قبلی خود دارد و شایعاتی هم مبنی برا نامگذاری آن در رسانه‌ها مطرح شد که شاید این دستگاه آی‌فون پرو نام بگیرد. یکی از این تغییرات رنگ دستگاه است. رنگ آبی تیره در این مدل جایگزین خاکستری شده است که در ویدئو خواهید دید. موضوع دیگر دوربین این دستگاه است. آی‌فون 7 پلاس یا پرو دو دوربین کنار همدیگر دارد که می‌توان پیشبینی کرد کیفیت بسیار خوبی در عکاسی داشته باشد. البته این دوربین جدید نتنها مشکل برآمدگی را کماکان دارد بلکه حالا بیشتر هم شده زیرا فضای اطراف دوربین هم بالاتر آمده و هم بزرگتر شده است. 

فونت یا قلمی که با آن iPhone نوشته می‌شود هم تغییر کرده و کمی باریک‌تر شده است. یک تغییر مجهول هم به چشم می‌خورد. در پشت و پایین گوشی سه نقطه داک دیده می‌شود که دقیقا مشخص نیست برای چه کاری قرار است استفاده شود اما گفته‌ها حکایت از شارژ بدون سیم و یا صفحه کلید دارد. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی کمی از مدل قبلی خود نازکتر شده باشد، همانطور که در ویدئوی ادامه خواهید دید، آی‌فون 6 اس پلاس 7.18 میلیمتر اندازه‌گیری شد و آی‌فون 7 پلاس هم 7.14 میلیمتر بود.

موضوعی که فکر همه را به خود مشغول کرده است اما در قسمت پایین آی‌فون است. این نمونه اولیه هم که در ویدئو می‌بینید نداشتن جک هدفون را تایید می‌کند. اپل تصمیم گرفته تا این جک هدفون را حذف کند و به‌جای آن اسپیکر قرار بدهد. با این حساب آی‌فون پرو یا 7 پلاس در پایین گوشی 2 اسپیکر استریو دارد و خبری هم از جک هدفون نیست.

خروجی سایت