یکی از کارهای مورد علاقه اکثر مردم تماشای ویدئو است. همه ما بارها و بارها ویدئوهای مختلف را از یوتوب و یا آپارات تماشا کرده‌ایم. از طرفی دیگر با قدرت گرفتن گوشی‌های هوشمند تماشای این ویدئوها بر عهده‌ی موبایل‌ها گذاشته شده است. در این بین می‌خواهیم بدانیم کدام پرچمدار باتری قوی‌تری برای تماشای یوتوب دارد.

برای انجام این آزمایش از 6 پرچمدار استفاده کرده‌ایم. این رقابت بین موبایل‌های آی‌فون ۶اس پلاس، نکسوس ۶ پی، اچ‌تی‌سی ۱۰، وان پلاس ۳، ال‌جی جی۵ و گلکسی اس ۷ اج برگزار خواهد شد. تمام گوشی‌ها به یک وای‌فای مشترک متصل شده‌اند و همه آنها یک لیست مشترک برای نمایش دارند و همچنین نور صفحه نمایش همه آنها تا آخرین درجه زیاد است. در ادامه این موبایل‌ها 6 ساعت ویدئو پخش می‌کنند و می‌خواهیم بدانیم بعد از این زمان چقدر باتری خواهند داشت.

همانطور که مشاهده کردید پس از گذشت ۵ ساعت آی‌فون ۶اس پلاس خاموش شد و نتوانست رقابت را ادامه دهد. اچ‌تی‌سی 10 هم عملکرد ناامید کننده‌ای را از خود نشان داد و بعد از 5 ساعت و 57 دقیقه خاموش شد. یک ساعت بعد هم آزمایش به پایان رسید و سامسونگ گلکسی اس ۷ اج با اختلاف قابل توجهی اول شد زیرا پس از گذشت ۶ ساعت هنوز 45 درصد از شارژ باتری‌اش باقی مانده بود. وان‌پلاس 3 هم با 24 درصد شارژ باقی مانده در جایگاه دوم قرار گرفت و نکسوس با اختلاف بسیار اندک پس از آن با 23 درصد شارژ سوم شد. در نهایت هم ال‌جی جی 5 با 16 درصد شارژ باقیمانده چهارم شد. با این حساب اگر اهل تماشای ویدئو از یوتوب هستید، آی‌فون بدترین گزینه و گلکسی اس 7 اج بهترین گزینه شما خواهد بود. 

خروجی سایت