سامسونگ روز گذشته از پرچمدار جدید خود پرده برداشت. این گوشی هوشمند که گلکسی نوت 7 نام دارد علاوه بر امکانات بسیار خوب، دوربین قدرتمندی هم دارد. دوربین گلکسی نوت 7 همان دوربین بی‌نظیر گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج است. گلکسی نوت 5 که مدل قبلی این سری است دوربین 16 مگاپیکسلی داشت که حالا سامسونگ آن را به 12 مگاپیکسل کاهش داده است. این کم شدن مگاپیکسل به معنی کم شدن کیفیت نیست، بلکه کیفیت این دوربین بسیار بهتر از قبل شده و در شرایط نور کم تصاویر بی‌نظیری را ثبت می‌کند.

برای راحت‌تر شدن کار با رابط کاربری سامسونگ میانبرهای بسیار خوبی را به نرم‌افزار دوربین این گوشی اضافه کرده است. اگر زمانی که دوربین را باز کرده‌اید، دستتان را از سمت راست تصویر به داخل بکشید چندین فیلتر خواهید دید که به صورت زنده روی تصویر اعمال می‌شود و شما می‌توانید آن را انتخاب کنید تا عکس با همان فیلتر گرفته شود.این فیلترها همگی کنترل کننده هم دارند و با حرکت دادن دکمه‌های کنترلی می‌توانید شدت آنها را کم یا زیاد کنید.

اگر هم همین کار را از سمت چپ انجام دهید، منوی تنظیمات برای شما ظاهر می‌شود که می‌توانید دوربین را در وضعیت حرفه‌ای، اتوماتیک، پاناروما، صحنه آهسته، پخش زنده و غیره قرار دهید.

این روزها عکس‌های سلفی طرفداران بسیاری دارد. اگر شما هم هوس کردید عکس سلفی بگیرید، کافی است در محیط دوربین دستتان را از بالا به پایین و یا از پایین به بالا بکشید تا دوربین سلفی برای شما فعال شود. اگر هم این کار را تکرار کنید به دوربین اصلی برمی‌گردید.

دوربین سلفی سامسونگ نوت 7 فلاش ندارد اما برای محیط‌های کم نور، صفحه نمایش را با کنتراست بالا سفید می‌کند تا کم بود فلاش جبران شود.

خروجی سایت