ال‌جی هفته گذشته از موفقیت‌های مدل V10 خود صحبت کرد. همچنین از استقبال خوب مردم بسیار خوشحال بود و ساخت موبایل جدید از این سری را تایید کرد. گوشی‌هوشمند ال‌جی که از سری V معرفی خواهد شد V20 نام دارد. این موبایل جدید ال‌جی با بهره گیری از اندروید نسخه ۷ که به نام اندروید نوگت شناخته می‌شود، سپتامبر امسال(حدود یک ماه دیگر) وارد بازار خواهد شد. گوشی V10 هم در ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ عرضه شد و امکانات جدید و جالبی مثل صفحه نمایش دوم  و دوربین دوگانه جلویی داشت. 

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، گوگل باید نسخه نهایی از اندروید N را در ماه جاری میلادی روانه بازار کند. ال‌جی هم یک ماه زمان دارد تا پرچمدار جدید خود را به آن مجهز کند. گوگل معمولا نسخه‌های اندروید را سر موقع آماده می‌کند. اواسط ماه گذشته هم نسخه آزمایشی این سیستم‌عامل وارد بازار شد و خیلی‌ها از سر کنجکاوی تا عرضه نسخه نهایی صبر نکردند و همین نسخه آزمایشی را نصب کردند. البته اوضاع در ماه سپتامبر برای ال‌جی خیلی هم خوب نیست. از طرفی معرفی آی‌فون7 هم در همین ماه خواهد بود و از طرف دیگر، اندروید جدید یعنی نکسوس جدید و امسال گفته‌ها حکایت از همکاری گوگل با اچ‌تی‌سی دارند. برندی که در بازار دنیا شاید از ال‌جی هم محبوب‌تر باشد و قرار گرفتن آن کنار گوگل این محبوبیت‌ را چندین برابر خواهد کرد.

ال‌جی با اینکه ساخت این موبایل را رسما تایید کرد، اما هیچ حرفی از مشخصات سخت‌افزاری V20 نزده است. آنچه در مورد گوشی V20 می‌دانیم این است که دوربین فوق‌العاده خوب و صفحه نمایش عالی و کیفیت ساخت خوبی دارد. البته ال‌جی فقط گفته است که این گوشی از نظر مالتی‌مدیا پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت. همین امر باعث شده تا همه گمان کنند این موبایل جدید احتمالا ماژول Hi-Fi را درون خود دارد تا کیفیت پخش بسیار خوبی را به گوش کاربران برساند.

خروجی سایت