شارژرها یکی از بزرگترین مشکلات گوشی‌های امروزی هستند. خیلی از ما گوشی‌هوشمند خود را حتی دوبار در روز شارژ می‌کنیم. برخی شرکت‌ها ایده‌ی بسیار خوبی برای راحتی از این کار فراهم کرده‌اند که می‌توانید موبایل خود را بدون وصل کردن سیم شارژ کنید. اما این امکان برای آی‌فون به صورت پیش‌فرض وجود ندارد. البته یک کمپانی که پیش از این آن را معرفی کردیم برای آی‌فون قابی ساخته است که با کمک آن می‌توانید باتری گوشی‌ خود را بدون سیم شارژ کنید. البته مشکل این سرویس این است که یک قاب با ضخامت را باید همیشه روی موبایل خود داشته باشید.

تکنولوژی که امروز می‌خواهیم معرفی کنیم محصولی از شرکت MegaSafe است. این شرکت ایده‌ای که اپل از آن برای لپ‌تاپ‌هایش استفاده می‌کند را به آی‌فون آورده است. همانطور که می‌دانید کابل شارژر لپ‌تاپ‌های اپل با آهنربا به دستگاه متصل می‌شوند که خیلی هم خوب کار می‌کند، حالا MegaSafe همین ایده و همان کابل را برای آی‌فون استفاده کرده است.

شاید بهتر بود خود اپل این ایده را برای موبایل‌هایش پیاده می‌کرد تا کاربران کمتر اذیت شوند. این شرکت یک گجت کوچک ساخته است که 15 دلار هم بیشتر قیمت ندارد. کافی است شما این گجت کوچک را در پورت شارژر آی‌فون قرار دهید و پس از آن می‌توانید موبایل خود را با شارژر لپ‌تاپ به صورت آهنربایی شارژ کنید. این دستگاه موبایل‌هایی که دارای آی‌او‌اس 9.2 به بالا باشند را پشتیبانی می‌کند. موضوع خوب دیگر این است که این گجت کوچک آهنربای بسیار قوی دارد و به راحتی می‌تواند کابل را جذب کند.

خروجی سایت