یکی از دغدغه‌های مهم ما نگهداری از صفحه نمایش موبایل است. اگر هم سری به تعمیرگاه‌های موبایل بزنید خواهید دید که بسیاری از گوشی‌ها که برای تعمیر آورده می‌شوند، مشکل صفحه نمایش دارند. خیلی از آنها از دست صاحبانشان افتاده‌اند و یا جسمی با آنها برخورد کرده و باعث خراب شدن یا شکستن صفحه نمایش شده است. حالا می‌خواهیم برای جلوگیری از این مشکل یک کاور معرفی کنیم. مانند این محافظ یا گلس را در بازار ایران هم دیده‌اید اما تفاوت اصلی این است که کاورهای موجود در بازار ایران بسیار بی‌کیفیت هستند و به سادگی می‌شکنند.

محافظ صفحه نمایشی که می‌خواهیم معرفی کنیم نانو شیلد نام دارد. این محافظ که از تکنولوژی نانو ساخته شده است با فشرده کردن مولکول‌ها توانسته است مقاومت کاور خود را به حدی افزایش دهد که حتی چکش هم نتواند آن را بشکند. شاید در ابتدا باور کردنی نباشد اما واقعا این محافظ موبایل شما را حتی در برابر چکش هم مقاوم می‌کند و پس از نصب آن می‌توانید با چکش به موبایل خود حمله کنید.

این محافظ‌های جدید که توسط شرکت IN1 ساخته شده، از تمام پرچمداران جدید مانند آی‌فون 6اس، آی‌فون اس ای، گلکسی اس7 و ال‌جی جی5 پشتیبانی می‌کند. اگر شما به جعبه‌گشایی علاقه داشته باشید، حتما لو و آنباکس‌تروپی را می‌شناسید

خروجی سایت