اگر خود را زمانی که از سر کار برمی‌گردید تصور کنید، از شدت خستگی حتی حوصله شارژ کردن موبایل را هم ندارید و یا زمانی که نیمه شب به خانه می‌آیید و فراموش می‌کنید موبایل خود را به شارژ بزنید. خیلی اوقات هم می‌دانید که موبایل شما به شارژ نیاز دارد اما حوصله پیدا کردن شارژر را ندارید.

برخی برندها مثل سامسونگ این مشکل را به خوبی حل کرده‌اند. به سادگی می‌توانید بای پرچمداران سامسونگ یک شارژر بی‌سیم از بازار تهیه کنید که قیمت خاصی هم ندارد و در اوج خستگی هم فقط کافی است موبایل را روی آن قرار دهید و استراحت کنید. حتی می‌توانید شارژر را زیر میز پای‌تخت پیچ کنید و خیلی ساده موبایل را روی میز رها کنید تا شارژ شود.

اما اگر شما از طرفداران اپل هستید، این کمپانی فعلا چنین امکانی را به شما نمی‌دهد و باید با کابل مخصوص خود دستگاه آن را شارژ کنید. البته از آنجایی که تعداد دوست داران اپل کم نیست، کمپانی‌های کوچک دیگر معمولا به کمک می‌آیند و این نقص‌ها را پوشش می‌دهند. این بار هم نوبت به Spigen رسیده تا این کمبود را در آی‌فون 6 و 6 اس جبران کند. البته نا گفته نماند که این راهکار با یک قاب است و شما در نهایت مجبور هستید از یک قاب محافظ استفاده کنید اما در نهایت شما را به هدفتان می‌رساند. این قاب جدید یک سوکت مانند سوکت شارژر شما دارد که در همان قسمت از گوشی قرار می‌گیرد و باعث می‌شود آی‌فون شما با شارژرهای بی‌سیم هم شارژ شود.

خروجی سایت